I en tid hvor det digitale vinder markedsandele bliver det meetlys rolle at diskutere, analysere og italesætte værdien i det fysiske møde. Ikke kun for at fastholde det, men for at udvikle og inspirere.
Ideen til meetly opstod i en helt specifik situation, der hos Morten Jensen, marketingdirektør for BC Hospitality Group A/S, tændte ideen om en kanal, der kan favne værdien i det fysiske møde fra alle vinkler og aspekter.
”Ideen opstod helt konkret til en content konference for lidt over et år siden, i DR’s gamle koncertsal, hvor et indlæg om Tattoodos platform og rejse, ramte mig hårdt, og jeg tænkte ”vi skal da lave et online univers om det fysiske møde og vigtigheden heraf”” fortæller Morten Jensen.
Vi mødes som aldrig før, men alligevel synes det fysiske møde at have svært ved at udvikle sig en verden der fokuserer mere og mere på digitale aspekter. Men man skal ikke se den digitale udvikling som en direkte konkurrent, men i stedet søge at udvikle det fysiske møde parallelt og i samspil med det digitale, mener Morten Jensen.